deze trouwens gezien?

Sat Nov 13 13:24:29 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarom zou iemand zwijgen, Marc?

Familie en vrienden, wethouder Aboutaleb ("Theo had net als ik beveiligd
moeten worden door de gemeente") of Oudkerk (ik moest weg omdat ik ernstige
problemen wel benoemde en wilde aanpakken), ondergedoken gezinnen,
dagleijkse slachtoffers van Cohens gedoogbeleid, die door de politie in
opdracht van Cohen in de steek worden gelaten en geschoffeerd, en over het
functioneren van de niet gekozen burgemeester?

Het is toch zijn verantwoordelijkheid wat hij wel en niet doet en anderen
aandoet. Niet van degenen die er volgens jou maar over moeten zwijgen en
zich moeten laten ringeloren en lijden onder zijn beleid en
"bestuurs"-praktijken.

Het zou beter zijn als je Hirsi Ali die ondergedoken is met rust laat. Cohen
functioneert en de democratie is nog niet verboden. Ayaan kan niet
functioneren omdat de democratie met terreur bestreden wordt.

Fritz