deze trouwens gezien?

Sat Nov 13 12:43:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>:
>Voor alle duidelijkheid: ik steun van harte alle pogingen (...) Ik ben er
>trots op wanneer mensen schouder aan schouder een kring maken om die
>school in Uden

 Maar waarom van je dan op dit moment Job Cohen aan ? Zelfs al zou de man
 een dubbele agenda hebben (fouten wegpoetsen en zo), dan is dit niet het
 moment om zoiets te zeggen. Dat zeg je eventueel pas als alle dreiging
 weg is.

>Het is niet Wij tegen Zij. Het is de goedwillenden van beide kanten tegen
>de kwaadwillenden aan beide kanten (...) En ik ben ook trots op Ayaan,
>die het aandurft om confronterend en provocerend de onderdrukking van

 Dat is dus in tegenspraak met elkaar. Als er iemand is die qua stoken op
 nummer #1 staat, dan is Hirsi Ali het wel. Zie wat ik van de week over
 haar 'verleden' heb opgemerkt. D66 had zich in het debat op z'n minst
 van haar praktijken kunnen distancieren. Nu ondersteun jij het ook hier
 weer; ook jij bent kennelijk in de ban van deze heks.
 Ik snap dat dus niet; er wordt gepoogd Nederland letterlijk in brand te
 zetten en jij bent trots op degene die daar verantwoordelijk voor is...

>Ik was trots op Aletta Jacobs en Joke Smit, en wat mij betreft is de
>derde emancipatiegolf die van Ayaan Hirsi Ali.

 Aletta Jacobs en Joke Smit zouden nooit in de misleiding van Hirsi Ali
 getapt zijn. Die hadden meteen doorgehad dat ze niet deugt.