Multicult schuldig aan jihad? (lang)

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Nov 13 08:04:40 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nog veel leuker is als je Marokkanen en Turken, maar ook andere
nationaliteiten hier plat Limburg hoort kallen. Geeft toch een apart accent
aan het Limburgse accent wat heel erg leuk is om aan te horen. Wat ik er
knap aan vind is dat ze daarnaast ook nog het ABN goed onder de knie hebben.
Maar een Turkse of Marokkaanse zachte G heeft wel wat.

Ger