70 puntenplan van het Vlaams Blok

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 12 22:15:09 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waar ik op deze lijst dus niet goed van word:

De aan deze lijst verslaafde Fritz schrijft:

Okay Ger,

Je wilt niet gewoon over de inhoud praten.

Ik beeindig elk gesprek hier op deze lijst met jou tot je op een gewone
manier over de inhoud met me wilt praten.

Fritz
 en een stief kwartiertje later gaat onze junk even zo vrolijk verder met
zijn berichten aan Ger (want ze konden toch zo goed met elkaar praten over
het corporatisme en de PvdA)

Fritz,

Wanneer word je consequent ?

Groet,