70 puntenplan van het Vlaams Blok

Fri Nov 12 20:42:00 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Opnieuw beweer je van alles over mij mede door mijn woorden te verdraaien,
om te draaien, zelfs als ik je daar al op gewezen heb.
Kennelijk heb je niet de bedoeling gewoon te accepteren wat ik wel en niet
vind.

Ik heb je bij herhaling gevraagd of je me niet meer voor racist zult
uitmaken en dergelijke, op deze lijst, dan is dat gedoe voorbij, en kan er
zand over. Wat mij betreft.
Opdat we zonder verdere afhandeling van de aangifte dit gedoe kunnen
stoppen.

Je weet zelf wat daarop je antwoord was. Niet dat je zou stoppen met
persoonlijke beschuldigingen.
Wel dat je van alles zou gaan doen of ik nu de aangifte voortzet omdat je
niet stoppen wilt, maar ook als ik de aangifte wel stopzet.

Mijn herhaalde verzoek was en is en blijft het alleen over de inhoud te
hebben en mij verder te verschonen van jouw "racisme", jouw "jullie je meer
voelen dan joden", jouw dat ik maar mijn bevriende en andere buitenlanders
het land uit moet zetten, ze maar dood moet schieten en dat soort gruwelijke
verzinsels over mij.

Al eerder heb ik vele persoonlijke vragen van jou beantwoord waaruit je had
kunnen maken dat ik graag en veel met buitenlanders omga en jouw zware
beschuldigingen van het omgekeerde niet begrijp en er steeds weervan
verschoond wil blijven. Het gewoon over de inhoud wil hebben, ook met jou
als je me aanspreekt. Opdat we het gewoon eens en oneens kunnen zijn over
problemen en beleid. Zonder allerlei beschuldigingen over mij persoonlijk.

Fritz