70 puntenplan van het Vlaams Blok

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri Nov 12 18:30:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<...>

Beste Fritz en Ger,

Ik weet niet of mijn mening door anderen gedeeld wordt, maar ik zou het op
prijs stellen als jullie je privé vete, debat, discussie, ruzie of hoe je
het ook maar wilt noemen off-line zouden willen voortzetten.

Ik merk dat de inhoudelijkheid buitengewoon beperkt is, en dat de strijd
voornamelijk gaat over wat de een nu wel of niet heeft gezegd en welke
beledigingen de ander de een nu weer heeft toegevoegd.

Wanneer jullie daar beiden grote bevrediging in vinden ligt voortzetting
natuurlijk in de rede. Ik ben echter noch intellectueel noch menselijk in
jullie discussie'draden' geïntresseerd, en heb er eigenlijk gewoon de pest
over in dat ik telkens door een massa van jullie berichten moet 'waden' om
eindelijk weer eens bij een relevante bijdrage terecht te komen.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

mvg,

Martin Lentink