70 puntenplan van het Vlaams Blok

Fri Nov 12 16:42:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik verwees naar de tekst die jij linkte,
niet van het vlaams blok,
maar een lang verhaal over het vlaams blok heel lang geleden kennelijk.
Ik keek naar die tekst door jouw link en zocht gewoon
de actuele standpunten die nauwelijks afwijken van de nederlandse situatie
en standpunten van nederlandse partijen.
Ik vroeg je op welke punten je het eens bent en op welk punt niet.