70 puntenplan van het Vlaams Blok

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 12 15:35:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Je wil antwoord, ik ook maar dat is teveel gevraagd blijkbaar. maar oke.

> Ik stelde je vragen Ger....

Ja Fritz je hebt gelijk, mijn ellenlange fantasie bestond uit een zin. De
rest was een citaat Fritz. Zijn jouw ellen soms langer dan de mijne ?
het prgramma bestond oa uit een 70 puntenplan, al gezien Fritz?

Nee Fritz, waarom zou ik? Omdat jij dat graag wil? Nee Fritz, daarom ook
niet.

Maar