Multicult schuldig aan jihad? (lang)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Nov 11 23:56:54 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een van de "verbindingen" tussen multicult en de huidige puinhoop staan wel
degelijk in de analyse. Door het isoleren en het als onveranderlijk
beschouwen van de immigrantencultuur had men geen oog voor het zoeken naar
een nieuwe identiteit bij jonge moslims. Dat werd het verband tussen
multicult en de groei van het radicalisme (plus het lange tijd ongemoeid
laten van terroristen).

hv,u
------