het debat

Thu Nov 11 23:18:42 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Proef ik daar sympathie, Marc?

Die kende ik met extreem-linkse terroristen.
Maar ook vrolijke sympathie voor handgranaten bij rechtse terroristen? Of
begrijp ik dat verkeerd?
Lach je om het kabinet als het wapens inneemt?

Als ik het goed begrijp, zolang het maar moslims of allochtonen zijn,
dan past zelfs racistisch rechts ineens via Anne Frank,
via een omkering van racisme, in het gedachtenkader?
Waarom geprakticeerd racisme niet bestrijden naar alle kanten,
en bewapening en voorbereiding van politieke strijd met geweld
voor het opleggen van de eigen mening ongeacht welke?

Ik zie meer in de kritiek op onze deelname aan de bezetting van Irak in
deze, al bereik je daar de harde kern niet meer mee,
het kan wel helpen het idee dat voltallig Nederland achteraf
toch voor de oorlog was, te bestrijden.

Fritz