Multicult schuldig aan jihad? (lang)

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Thu Nov 11 20:14:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> Dan de vraag: zijn de multiculti's schuldig aan de huidige puinhoop? Het
> antwoord is wel belangrijk omdat velen nog bestuurlijke topposities
> bekleden, zeker waar het PvdA-ers, CDA-ers en GL-ers betreft. Mijn antwoord
> is: ja. En daarvoor zie ik belangrijke argumenten.

Het is wel opmerkelijk dat je hier D66ers buiten schot laat. Vanwaar
deze omissie? Kijk eens naar ex-minister van de multicult Van Boxtel
bijv. http://www.parlement.com/9291000/biof/02556
Zijn nota's over integratiebeleid (is dat ook in wezen niet de
multicult propagerend?) echo'n nou niet bepaald na als ware het
uitspraken van nationale trots.

Een Hirsiaanse heksenjacht ontketenen richting multicult
propagandisten lijkt me zinloos zonder oppositionele visie. Of is
onze trotse multicult-criticaster meer gediend van de territoriale
monocult?

Antid