Marijnissen spreekt, staatstv weer op zwart

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Nov 11 19:52:54 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geen probleem hoor dat de TV de van te voren geplande programmering volgt.
Ik heb de TV trouwens niet op zwart zien gaan, het journaal kwam er
achteraan, tweevandaag en zo komt Lingo. Mooi spel trouwens.
Via internet is het debat uitermate goed te volgen en daar kan iedereen zien
of volgen wat men wel of niet wil.

Maar ja, het is oorlog zei Zalm, en niet allen Zalm lees ik hier onder,
burgeroorlog is ook oorlog toch ? Laten we dan maar blij zijn dat onze
TV-zenders nog niet zijn opgeblazen:)))) Hadden we het journaal ook niet
meer kunnen zien.

Ger

> Oppositieleider? Ik dacht dat tenminste een klein restje
> geloofwaardigheid daar een voorwaarde voor was (naast de grootte van het
> kiezersmandaat).

volksvertegenwoordigers gewoon op tv willen zien enhoren spreken.