Godsdienstvrijheid loopt uit de hand

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Nov 10 16:06:30 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou ja zeg Fritz, wat speculeer ik nu weer?
Ik zou het niet weten, omdat ik zeg dat ik niet in Enschede heb gewoond? Dat
heb ik, als ik jou zo lees gelukkig, ook niet. Het spijt het te moeten
zeggen Fritz maar je ziet werkelijk overal wat achter. Toch geen foby hoop
ik voor je? Ik heb de corruptie van de PvdA niet meegemaakt Fritz. Sterker
nog, ik heb namens die partij in de gemeenteraad gezeten.
Ben ik nu ook corrupt in jouw ogen?

Wat ik nog meer gestemd heb is niet relevant, als jong jochie, niet politiek
bewust, ik zou het zelfs niet eens meer weten.

Blijft gewoon staan dat jij en ik medeverantwoordelijk zijn voor de
regeringen van de afgelopen decenia, we hebben er tenslotte allebei op
gestemd he?

Ger

> En was het nou weer nodig eerst te speculeren over mij?
>
> Reageer eens na mijn open antwoord op je gesloten vraag.
> Wat heb je nog meer gestemd?
>
> Wil je nou gewoon debatteren of liever steeds stemming maken.
> Ik begrijp dat niet, we zijn het zo vaak eens en komen zo vaak voor
> hetzelfde op.
>
> Het enige verschil dat ik zie is dat jij alleen dit kabinet ASO noemt en
ik
> gelijke kritiek op iedereen heb, ongeacht geloof en partij.
>
> Fritz

Christenen/Joden