Godsdienstvrijheid loopt uit de hand

Wed Nov 10 11:55:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik steun overigens onze Marokkaanse wethouder Aboutaleb die wil dat
moslimvrouwen een eigen verblijfsvergunning krijgen om zich niet meer te
hoeven laten slaan en erger, omdat ze als ze dat weigern het land uit moeten
van hun man.

Dat lijkt me juister dan jouw veronderstelling dat vrouwen er geheel
vrijwillig voor kiezen zich te laten onderdrukken.omdat ze moslim zijn of
immigrant.

Ben wel blij dat we het eens zijn dat eropenlijk over beledi en immigratie
gesproken moet gaan worden. Juist in het belang van immigranten en daarvan
afgeleid van iedereen.

Fritz