Buttiglione in Netwerk N1

Tue Nov 9 23:25:50 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wie is men, Bart?

Ik heb vooral pot in de kast van de PvdA Ien Dales moeten bestrijden en de
AbvaKabo van de FNV om gelijke pensioenbeloning van ongehuwden te bereiken,
helaas alleen het partnerpensioen, bij het Abp. De motie die unaniem in '94
alles regelde in Nederland conform de Europese richtlijnen werd in 2000
teruggedraaid door Paars, mede door de indiener D66 die zat te slapen, het
fractielid lang voor ze aftrad. Het tuig zit vooral ook bij de PvdA en
helaas zelfs D66. Vooral, blijkt in mijn jarenlange praktijk als strijder
voor homorechten en rechten van alle ongehuwden.

Ook nu weer kiest het CDA met de VVD en D66 zie geen enkele vraag
beantwoord, voor het verdubbelen van zorgpremies voor de minima, een dubbele
premie voor tweeverdieners tot elk anderhalf minimumloon, en gratis
partnerverzekeringen voor rijkere alleenverdieners. D66. Geef mij maar
Buttiglione. Met hem kan ik praten en hoef ik mijn vingers daarna niet na te
tellen.

Fritz