Buttiglione in Netwerk N1

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Nov 9 22:11:42 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 21:21 9-11-2004 +0100, Fritz van Rikxoort wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Wat een correcte en gewetensvolle christen,
>
>De Buttiglione die ik net zag in Netwerk op N1, straks herhaald.
>
>Die goed en gewetensvol zijn persoonlijke opvattingen en geloof weet te
>scheiden van democratisch genomen besluiten, die uiteraard nooit
>overeenstemmen met ieders opvatting.
>Zo'n man hebben we hard nodig in Nederland. Die weet nog hoe het hoort
>zonder anderen verdacht te maken en dergelijke.

Het is godsgeklaagd dat onze zogenaamde liberale vrinden en vrindinnen deze
man *politiek* hebben geslacht. Politiek gezien is Lousewies vd L en Sofie
in t V van hetzelfde laken en pak als Mohammed B. : net slopen van imand
met een overtuiging en de eerlijkheid die overtuiging gepassioneerd uit te
dragen.