Alles en iedereen moest het ontgelden

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Nov 9 20:35:57 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

'Alles en iedereen moest het ontgelden', uiteraard zou ik
zeggen. Je bent columnist of niet, cyniast of niet. Niet
een/de vertegenwoordiger van een of andere stroming.

Maar ik ben op zoek geweest naar ook maar één belediging
waarbij ik mij getroffen zou kunnen voelen/weten, maar heb
er geen enkele gevonden. Nog in groepsverband, noch
persoonlijk. Dichterlijke vrijheden wel.

Wel prachtige omschrijvingen van dwaze beslissingen over het
algemeen van politici.

De kop:"Beledigen WAS z'n lust en leven" is (alweer) een
interpretatie.

Eentje die op geen enkele manier recht doet aan het (volgens
mij) werkelijk beoogde effect.

Henk Elegeert