Artikel 23

John Wijsmuller j.wijsmuller at CONCEPTS.NL
Tue Nov 9 16:29:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Fritz,

Waarom handhaven als het klimaat nu rijp is om te hervormen?

De strijd om het geld is natuurlijk van groot belang, maar de aard van het
onderwijs en de toelating tot de scholen is toch veel belangrijker!

Toelating van alle kinderen op alle scholen en zorgdragen voor een goede
algemene vorming ook op sektarische scholen zijn van het allergrootste
belang.

Laten we dit nu gewoon in artikel 23 lid 2 t/m 6 regelen. Wie kan hier nu
tegen zijn?

Groeten,

John Wijsmuller