Angst en hervorming van het onderwijs

Tue Nov 9 12:54:56 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens,

Je verhaal is al klaar, stuur het naar de Volkskrant voor opiniepagina
Forum. Alleen de artikelen der wet moet je omwerken tot concret voorstellen,
niet als wetsartikel geformuleerd. Gebruik de kritiek van Marrokaanse
wethouder Aboutaleb op het CDA en het kabinet, niet over vrouwen die geen
onafhankelijke verblijfsvergunning krijgen, maar de financiering die van
etnisch niet naarachterstand maar uit de grote steden maarnaar het
achterland gaat. Gebruik de kritiek van Hirsi Ali zonder haar te noemen als
heks, op het groepsbelangetje van het CDA dat voor gaat op de
maatschappelijke ontwikkelingen.

Ik onderteken graag, zou apetrots zijn op jouw tekst, of zoek bekendere
namen daarvoor. Maar alleen jij ondertekenen kan ook prima.

Bel gerust.

Fritz