Angst en hervorming van het onderwijs

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Tue Nov 9 17:03:00 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het lijkt me dat nu het moment is aangebroken dat D66 de koers radicaal gaat
verleggen:
dient de overheid het bijzonder onderwijs nog langer te bekostigen; dient
het artikel 23 van de grondwet aangepast te worden?
Of zoals vanmorgen een directeur van een basisschool tegen mij zei:
"het huidige systeem van overheidsbekostiging van het onderwijs leidt tot
apartheid!"
Kom lijsters, barst los in discussie!
Groet,
Marcel van Dalen