Open brief Theo: Gaat het met je been Mohammed?

Tue Nov 9 11:52:32 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dank voor je opnieuw herhaalde beledigingen en verwijten, Ger,

Ik betreur dat je mijn enige vraag naar waarover wij van mening verschillen
niet wilt beantwoorden.

Zonde dus van onze tijd met elkaar te pratenen dat ik je serieus bleef nemen
en wel allerlei vragen over mij persoonlijk beantwoordde.

Het ga je goed, Ger,

Voldoe svp aan het verzoek van anderen om serieus in te gaan op hun meningen
en argumenten en wederkerige vragen aan jou, liefst zonder onvriendelijke
toontjes.