Vrijheid van meningsuiting of beledigen.

Tue Nov 9 09:54:46 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Als je er geen behoefte aan hebt met mij te discussiëren en het eens te
worden of samen te ontdekken waarover en waardoor we het nog oneens zijn,
verspil dan mijn tijd niet.
En stop je fantasieën, herhaalde oproep, over mij.

Als geen ander sta ik open voor al jouw meningen en argumenten. Zelfs als je
ze lardeert met een brij aan lullige opmerkingen en ASO-woorden, en mislukte
pogingen met een lelijk toontje mij en anderen als andersdenkenden te
krenken en belachelijk te maken.

Ik blijf je respecteren, hoezeer ik ook jouw negatieve toontje naar mij en
anderen persoonlijk, verafschuw. En ben benieuwd of je ooit respect zult
tonen en in staat zal zijn de uitnodiging gewoon met elkaar van gedachten te
wisselen aanvaard. Zo niet, even goede vrienden. Wij hoeven de
matschappelijke problemen ookniet op te lossen.

Fritz