Open brief Theo: Gaat het met je been Mohammed?

Tue Nov 9 08:24:56 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Ger,

Ik heb jou ASO nog vaker horen beledigen dan mij belachelijk zien maken.
Ik neem jou serieus en heb je nooit beledigd of uitgescholden.
Je geeft op geen enkele vraag antwoord, zoals je anderen voortdurend
verwijt.
Je verdraait voortdurend andermans woorden, en maakt dan die eigen holle
fantasieën belachelijk.

Ik ga ervan uit dat je jezelf serieus neemt.
Dus doe niet zo beledigd en leg uit hoe je beledigen gaat verbieden als
oorzaak van maatschappelijke ellende.
En leg uit hoe je beledigende boeken en geloven in dat gedachtengoed van jou
plaatst.
Geef anders gewoon toe dat je theorieën geen steek houden, zonder degenen
wiens argumenten je niet met argumenten kunt bestrijden uit te schelden en
te beledigen.

Dag Ger,

Fritz