Ontmythologiseren Hirsi Ali?

Mon Nov 8 18:40:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

We herkennen de film en de McCarthyvervolgingen.

Lijken inderdaad sprekend op het zwart- en verdachtmaken van eerst de SP,
toen Janmaat (voor wie ik geen enkel sympathie had), toen Bolkestein, toen
Pim Fortuyn en miljoenen Nederlanders, en nu na zijn dood nog Theo van Gogh
en nog in leven Ayaan en Wilders.

Alleen maar omdat ze tegen discriminatie, bedreiging, terreur en geweld
tegen hen en anderen zijn. Ook als dat van extreemrechtse moslims komt.