Vrijheid van meningsuiting of beledigen.

Mon Nov 8 14:48:01 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je fantaseert weer. Echt ergerlijk.

Marc is een vriend, bij mij thuis geweest om hem te helpen met een
akkefietje met de gemeente, heeft mijn telefoonnummers, zijn-emails ontvang
ik gewoon, een filter kun je gebruiken om specifieke berichten om Ayaan
zwart te maken en andere andersdenken van nazismeed te beschuldigen in een
aparte map te plaatsen en in deze dagen van rouw over een vriend van een
andere vermoorde vriend te bewaren tot een beter tijdstip. Openlijk aangeven
dat te doen na tig keer vragen stellen en bijna nooit antwoord krijgen is
niet foutmaar open, eerlijk. Beter dan stiekem de lijst verlaten zoals een
aantal mensen deed.

Ben vanmorgen pas bij Theo geweest, de duizenden bloemen en berichten daar
van allochtoon en autochtoon gaan bijna allemaal over het dagelijkse geweld
en doosbedreigingen van extreme moslims tegen gewone moslims, joden,
christenen en homo's. Het jarenlange gedogen van dat dagelijkse geweld op
straat en overal wordt fel betreurd, de PvdA heet er bijvoorbeeld Partij van
de Apartheid.

Speel de bal, Ger, niet de man of vrouw.

Fritz