Ontmythologiseren Hirsi Ali?

Mon Nov 8 13:00:30 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Henk,

Goede teksten weer...

Hier zat bijna iedereen ook achteraf in het verzet en niemand bij de 5e
colonne. Niemand heeft een jood verraden, niemand meegewerkt. Dat zal tzt na
een normalisering van de omgang met elkaar als het om geloven en wegdenkne
van andersdenkenden en geaarden gaat ook wel weer zo zijn.

Zoals nu onze zwijgende kamerlidjes pas na dagen en een aanslag op een
moskee achtewraf zeggen dat ze het toch eigenljik niet eens waren met Zalm
zijn domme oorlogsverklaringen. Pas nadat een oud-premier en een
eurocommissaris op die gevaarlijke nonsens hebben gewezen. Weer een kalf
verdronken en hun putjes gedempt.

Fritz