Reflectie bij een moord

Sun Nov 7 16:10:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

PS
Als je niet meer mag beledigen en zeker niet dat waar iemand heilig in
gelooft,
dan moeten onmiddelijk de bijbel en de koran en de tora en meer verboden
worden trouwens.
En preken van vele gedeelten daaruit.
Want die staan vol met ernstige beledigingen van miljoenen tot miljarden
mensen die gelukkig heilig in hun bestaansrecht en -wijzen geloven.
Ze zijn zelfs gebaseerd op het diepst beledigende algemene uitgangspunt dat
sommige mensen zelf meer zijn dan de anderen.