Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica (4)

Sun Nov 7 13:51:39 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

De enige die hysterisch zijn is het kabinet en sommige fractievoorzitters,
inclusief die van links. Het grote gevaar komt nu van buiten en is zomaar
geworteld.

Maar door één of meer boodschappers van het gevaar van rechtsextremisme
verdacht te maken veranderje daar niets aan,net zo min als aan de bestaande
intimidatie en terreur van rechtsextremisten.

Het lijkt daardoor dat je net als in de oorlag gebruikelijk was degenen die
zich verzetten tegen de Duitsers de schuld geeft van wat de Duitsers doen.
Men dacht toen ook echt dat als we maar meewerkten en er niets van zeiden
dat het dan allemaal zou meevallen.

Er is gevaar, er is intimidatie en terreur en geweld. Dagelijks.gewoon in
gemeenschappen en op straat. En nu na talloze dreigingen een aanslag op een
mens. De moslims die dat allemaal niet willen wijzen erop dat het jongens
van hier zijn die al jaren problemen hebben en maken en actief contact
zoeken met bijvoorbeeld Saudi-Arabië en onze moskeeën te gematigd vinden. Er
waren inderdaad ook jongens die naar Afghanistan en Spanje gingen enzo.

Jij wilt niet alleen repressie en faken alsof al het gevaarvan buiten
komt.Het komt ook gewoon uit ons land, ook wij internetten en reizen naar de
wereld. Dus formuleer zoals je in Buitenhof zag de onzin van het kabinet en
hoe je dweilt met de kraan dicht: wel radicalen aanpakken maar ook de
voedingsbodem: woede en frustraties over omstandigheden gewoon hier en
golven van dagelijks geweld in getto's waarin jongens moeten oprgoeien,of ze
willen of niet.

Fritz