Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica (4)

Sun Nov 7 12:26:47 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik ken ook alle verhalen over de joden die allerlei bedoelingen zouden
hebben en allerlei leugens verspreiden.

Ik is nog steeds enige analyse van jouw kant van de bekende feiten.

Zijn alle gevluchte moslims met harde kritiek op het Nederlandse overheid
onderdeel van jouw joodse complot? Zijn alle slachtoffers van
extreem-rechtse moslims onder moslims zelf en onder niet-moslims in
Nederland en elders allemaal onderdeel van jouw joodse complot. Zijn alle
bedreigende en gewelddadige gebeurtenissen opgezet om jouw complot te
volbrengen? Zelfs de arbeidsmarktachterstanden van moslimjongens (niet de
meisjes), hun straatterreur en -geweld? Is iedereen die kritiek heeft
onderdeel van jouw joodse complottheorie?

Hoe los je in jouw complottheorie de problemen die dagelijks bestaan en
slachtoffers maken op? Want dat is het belangrijkste. Gelijke kansen voor
alle moslims, geen of veel minder straatterreur- en geweld en bedreigingen
en discriminatie van niet-moslims. Hoe bereik jij dat?

Ik heb kritiek op het kabinet, allerlei politici, kun je jouw kritiek ook
formuleren ipv de bekritiseerden onderdeel te maken van jouw complottheorie?
Of kun je aantonen dat alle problemen niet bestaan en allemaal verzonnen
zijn? Kom mij dan de verdachte moslim- en niet moslimvrienden en collega's
aanwijzen die verzonnen dat ze geintimideerd werden en een mes op de keel
kregen of aangerand en beroofd werden. Dan weet ik ook dat het allemaal door
hen verzonnen is. Maak tenslotte duidelijk hoe mijn eigen ervaringen en
scheldpartijen die ik zelf meemaakten ook fake en gespeeld waren. Want ik
wil natuurlijk graag weten dat het allemaal onzin was.

Fritz