Vliegend tapijt: 'Ayaan Hirsi Ali' heet eigenlijk 'Ayan Xirsi-Magan'

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Sat Nov 6 19:53:03 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ayai.. maak jij tegenwoordig ook al deel uit van Ayaan inquisitie
binnen D66? Hoeveel krijg je ervoor betaalt per mailtje..?

Nee, ik vind Ayaan een top politica/activiste. Dat ze de antibiose
van de publieke opinie zo viraal-surrealistisch weet te infecteren,
verdient alle lof. Hulde! Meer van de diehard allah-atheïsten aub.
Met slappe D66 agnostici bereik je toch niets in Nederland.

Ze zit natuurlijk bij de verkeerde club en hangt foute politici
IMHO, maar ik zou haar zomaar een onderduik adres willen verlenen
met gevaar voor eigen leven.

Liever één Ayaan in 't land, dan tien in de lucht.

Antid