Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Nov 6 14:58:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gewoon geen tijd aan verspillen Fritz.
Ik zie nu al dat ik de fantasien van Theo van Gogh krijg toebedeeld, dus ik
onthou me maar commentaar.
En och ASO is alleen aso omdat ze aso zijn toch? En daardoor falen ze
geheel, zei je toch?

Och, nu doe ik het weer Fritz, ik haal weer jouw woorden aan en dat noem je
zo weer mijn fantasie, hahahaha. Ik zal het niet meer doen hoor.

Ger