Tekst brief moordenaar Theo van Gogh

Sat Nov 6 09:27:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goedzo Ger,

Succes met je bashing van de strijders tegen de moslim-racisten
en -fascisten en de straatterreur die doorging en gaat. Kom vooral eens
kijken en geniet van de bedreigingen en messen op je keel.Ik zalje helpen
hoor,dan kun je mij dat weer verwijten.

Prettig weekend ver van onze wereld.

Ik ga genieten met mijn niet racistische moslimvrienden, ze lachen zich al
dagen dubbel om jouw oenige pogingen mij en hen als racist neer te zetten
met jouw domme fantasieën, en vinden je ook gevaarlijk omdat zij nog meer
dan wij de steun tegen het racisme en fascisme onder hun broeders nodig
hebben, omdat zij er zelf het meest onder lijden.

Fritz