Tekst brief moordenaar Theo van Gogh

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 5 16:57:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarom verdraaien anderen in jouw ogen altijd de zaken als ze het niet met
je eens zijn.
Lees het nog eens terug Fritz. Ik had het over uitdagen en provoceren van V
van Gogh, Hirsi, Wilders etc. Jij zegt dat ze dat alleen maar doen omdat
...... dus je gaf dat toe en nu draai ik het om? En nu zeg je alleen dat je
zei dat ik het zo noemde, dat is dus draaien Fritz.
Ik heb niks ontkent over hetgeen er gebeurt daar in de buurt bij jou hoor.
Je saboteert het gesprek zelf Fritz, het spijt me voor je.

Ger