Hirsi Ali offerde 'soldaat' Van Gogh doelbewust op

Fri Nov 5 15:14:07 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb de reden gevonden waarom Van Gogh vermoord werd...

Op de webpagina,
   http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/afleveringen/17869746/items/18934598/
vraagt Joost Zwagerman over dat Submission-filmpje...
   'We zagen op de aftiteling: scenario: Ayaan Hirsi Ali, regie: Theo van
    Gogh, Submission part 1. Komt er nog een deel 2, deel 3, deel 4?'
...waarop Ayaan Hirsi Ali antwoordt...
   'Ja, ik wil graag een serie ontwikkelen. In het beginsel met Theo van
    Gogh die in mijn ogen een van de soldaten is die voor de vrijheid van
    menigingsuiting vecht in Nederland en een genie, een briljante
    regisseur. Maar ik zal nu niet even zeggen waar het over zal gaan.'

--> Kortom: Hirsi Ali heeft haar 'soldaat' Van Gogh gewoon opgeofferd.
    Ze identificeert 'de vrijheid van meningingsuiting' met de strijd
    tegen de Islam. Dat getuigt van minachting voor het vrije woord.

Haar motivatie staat op:
    http://www.libertarian.nl/NL/archives/000347.php

Gematigde mensen hebben gepoogd Hirsi Ali tijdig te stoppen maar zagen
zich daarbij gedwarsboomd door de politiek-correcten...
    Volgens het OM liggen in de kritiek die Hirsi Ali op de islam en
    profeet Mohammed uitte 'geen conclusies besloten ten aanzien van
    moslims en wordt de waardigheid van hen als groep niet miskend'.
Deze leugen staat op:
    http://www.lbr.nl/wetgeving/hirsialiuitspraken.html

Rare coalitie tussen politiek-correcten en rechts tuig dus...