Tekst brief moordenaar Theo van Gogh

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 5 13:16:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Met alle respect voor je ervaringen en mening over reilen en zeilen in de
buurten en stadsdelen waar je het over hebt maar daar ging mijn betoog
richting Marc niet over.
Ook ging het er niet over of ze wel of niet gelijk hebben cq hadden en of
zij en anderen wel of niet serieus genomen dan wel in de steek gelaten zijn.
Mijn betoog ging erover dat men of zelf zo onverstandig is of niet begeleid
worden in een stuk zelfbescherming in een zeer gespannen tijd.
Mocht het onverhoopt gebeuren dat Hirsi een noodlottig einde tegenkomt dan
hoor ik van Aartsen al weer roepen van ach en wee, terwijl hij op dit moment
haar terug zou dienen te fluiten. Ik vind hem daarin zeer tekort schieten.
En ook geldt dat voor Wilders, gewoon onmetelijk dom.

Ger

> Ik weet als bewoner en als wethouder namens D66 juist over de gettowijken
> dat Pim, Theo en Hirsi Ali, en Wilders die tenminste ook in zo'n wijk in
> Utrecht woonde, volledig gelijk hadden en hebben. Ik vind het heek erg dat
> zij net zo weinig serieus genomen werden en worden als wij als
bestuurders,
> volledig in de steek gelaten door stadsbestuur en den haag die graag
> ontwetend bleven van de problemen in onze wijken alleen al met de
honderden
> jongens die het verst gaan en straatterreur plegen in bendes.

Hirsi