Tekst brief moordenaar Theo van Gogh

Fri Nov 5 11:06:26 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

AT5 en RTV NH kondigen zo de life persco wel aan, N123 dus niet, noch
Amsterdams eigen website. Wat een eindeloos geklungel. Gewoon hun burgers
informeren, ze kunnen het niet, net als met de brieven, wel op tv maar even
erbij zeggen op welke overheidsite? Onvoorstelbaar. Hoe moet dat als er echt
iets groots gebeurd?