De brieven aan Theo en Ayaan

Fri Nov 5 09:10:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De tweede regeringsfractieleider net op journaal: ze moeten ook gewoon het land uit. Er is ineens een Jiha.

Die Jihad was er altijd al op straat. Maar SP, Bolkestein, Pim Fortuyn, Theo van Gogh, en gewone omwonenden mochten er niets van zeggen. Racisme en afscisme, Anne Frank. Onze eigen Thom de graaf en Boris Dittrich vonden de critici van Imams die oproepen deden en jongeren ophitsen maar onbeschoft en gevaarlijk.

Het gematigde geluid op te treden tegen jongens die zich dagelijks misdragen en alleen Imans die zich misdragen het land uit te zetten was racistsich en fascistisch, en nu gaan die verantwoordelijke regenten zelf nog veel verder, volstrekte overreactie op wat ze eindeloos gedoogd hebben.

En niet eindelijk de bescherming en het optreden ten behoeve van gewone burgers die dat al jaren vragen staat voorop, maar hun eigen rolletjes en posities, hun eigen beveiliging. Ik heb echt al het vertrouwen in de kundigheid en het inzicht van onze regentensukkels verloren. Ze zijn gewoon volstrekt onkundig en wilden onwetend blijven en huichelen of hebben echt tientallen jaren geslapen met hun tweede-Werledoorlog waanideeën in hun hoofd waarmee ze alle realisten doodsloegen. Eindeloos herhalend.

Fritz