Reflectie bij een moord

Thu Nov 4 22:22:10 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, en? Wat is je punt?

Er is onderscheid tussen het dagelijkse geweld en de terreur op straat die
iedereen als niet moslim willekeurig overkomt, en een gerichte aanslag, dat
is waar. Maar dat ontkende ik toch niet. Ik had het over de willekeurige
burgers in Irak die Hein onder andere liet zien in de filmpjes, en
willekeurige militairen, en de dagelijks willekeurige niet-moslim
slachtoffers hier.

Fritz