Dader moord op Theo van Gogh bekend: Muhammed Bensi Ali

Thu Nov 4 20:17:10 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze willen niet in die buurten wonen die de helft van onze stadsdelen in West uitmaakten, ze zijn er weggevlucht, en dat doen ze allemaal als ze zouden kunnen. Ze willen gemengd mogen wonen, op gemengde scholen, leiver een christeljke als moslimdan op een 99,99% zwarte openbare. Dan is er ook geen voedingsbodem meer voor bazige fundamentalisten en extremisten.

De achterblijvers zijn de minst ontwikkelden en geschoolden, de kansarmsten, ooit gastarbeiders. Hun leiders verdelen onderling de subsidiepotjes. En spelen daarvan lokaal baasje. Het zijn ook maar enkelen die schreeuwen dat ze aangevallen worden en de islam, als er opgetreden wordt tegen straatterreur en dergelijke. Dat ze gediscrimineerd worden, wat wel klopt: positief.

En PvdA en GL hebben hun stemmen, mits ze die subsidies blijven geven. En niet optreden tegen racisme van moslims tegen niet-moslims.

Goed bedoelingen behalve onwetendheid en domheid heb ik onder Nederlanders nog nooit kunnen ontdekken als ze anderen die het niet eens zijn met apartheid en voorkeursbehandelingen zoals intimiatie en geweld niet aanpakken, racist en fascist noemen.

Thom dacht er stemmen mee te winnen toen Pim vond dat je tegen gelopvigen die je hond en varken vinden moet kunnen zeggen wat je daarvan vind, door hem vaag met Anne frank te vergelijken.Gek genoeg begreep iedereen wat Thom wilde, stemmen, en klapte het congres zijn handen stuk. D66 verloor van de 14 van de 24 zetels die nog over waren weer de helft.

En excuses dat Thom op de avond voor die moord op Pim, niet op Theo, op de radio zei dat Pim zich aanstelde en er geen gevaar was heeft nooit zijn excuses en zijn gevaarlijke fout verontschuldigd. En is nu minister. En omdat ik persoonlijk bevriend was met een vermoorde stemmenwinner moest ik onderaan de lijst, waarvoor ik bedankte na door de geschillencommissie in het gelijk gesteld te zijn tot twee keer dat alle democratische partijregels geschonden waren. De tamtam deed zijn werk en ik ben gevaarlijk volgens degenen die op de tamtams afgaan.

Mijn moslimvrienden huilden met mij om zijn dood, en nu weer om Theo, maar er zijn Nederlandersmet andere belangen of inzichten dan die van de vele moslims.

Fritz