Dader moord op Theo van Gogh bekend: Muhammed Bensi Ali

Thu Nov 4 19:45:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Velen waaronder vooral moslims zelf weten al meerdan tien jaar, al sinds de
jaren 70 wat er is gaat als zij opgelsoten worden in een zuil, apart in
wijken, en nietmogen integreren. Maar dan zijn zij verraders en dat is
gevaarlijk, en wij waren steeds racisten en fascisten dus dat schoot ook
niet op.

Iedere poging achterstelling en achterstanden serieus aan te pakken en de
macht van sommige mannen op hun aparte groep ietsje te verminderen en gewoon
te gaan doen met elkaar, Nederlands te prasten om te beginnen, werd steeds
door extreem links t/m de PvdA neergesabeld als racistisch. Alle problemen
en overlast zijn al sinds '70 bekend. Maar ja,het waren eerste maar gasten,
arbeiders, enzovoort...

Ook ik die stadsdeelbestuurder was en ertussen in met alle moslims prima
omga, ben al racist en discrimineer als ik het met ze eens ben dat we moeten
optreden en ze kansen wil laten hebben om niet apart in getto's te moeten
wonen en op zwarte scholen te moeten zitten.

En ik vroeg jou dat om dat jij ook vanaf het begin zo begon: als ze maar
niet gaan discrimineren, de nazi's.

Fritz