Dader moord op Theo van Gogh bekend: Muhammed Bensi Ali

Thu Nov 4 17:37:51 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Martin Lentink <martinlentink at D66GELDERLAND.NL>:
>En kun je misschien ook uitleggen waarom de precieze naam van verdachte,
>en het bekend maken ervan, zo belangrijk voor je is?

 Wat een rare vraag.

 Je weet toch niet van te voren wat je gaat vinden ? Doordat ik hier gewag
 maakte van wat ik reeds wist, kon Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET> er
 wat aan toevoegen waarna de zaak rond was. Da's toch aardig ? Met 'belang-
 rijkheid' heeft dat niets uitstaande. Wel met zuivere nieuwsgierigheid.

 De vraag zou eerder moeten luiden waarom jij zoiets niet wil weten.

 We weten nu dat de moordenaar in kwestie net als Volkert vd Graaf nogal in
 de war is. Bepaald geen reden om een complete volksgroep te discrimineren.
 Het is niet zo dat 'een van hunnie een van de onzen heeft afgemaakt' (af-
 gezien dat Theo van Gogh bepaald niet een van de onzen was). Da's in elk
 geval wat.

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>En zou je misschien ook je onhebbelijke gewoonte eens kunnen
>staken om bij je replies in een draad, 'Re:' weg te laten uit
>de subjectregel?

 Maar ik zend geen replies. Ik lees deze lijst via het web, niet via email.
 Ik pak stukken tekst met de linkermuis uit een webpagina en klik ze met de
 middelste muis naar de file dat ik na de lijst post. Vandaar. Da's een
 standaard Linux-optie die onder Windows mogelijk niet bestaat (heeft een
 Windows-muis niet twee opties ipv de drie als het geval is bij een echte
 computer ?).                                                    :-)