anti-humanisme

Thu Nov 4 14:39:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar dan zou je, Marc,

Ook en evenveel begrip moeten hebben voor wat jij rechts noemt, het verzet
tegen het gedogen van de dagelijkse omvangrijke straatterreur van de kleine
extremisten en het ook niet onderkennen van de grotere terreurdreiging van
de nog dreigender en gewelddadiger geloofsterroristen.

Dan constateer ik dat het nog niet zo ver is dat de door islamofanatici
bedreigde en dagelijks geterroriseerde en gediscrimineerde slachtoffers in
ons land, gewone jongens en meisjes en mannen en vrouwen in hun stad, op
straat, rondom hun huis, nog niet terugvechten, maar zich wel terecht door
de anti-fascisme en anti-rascisme fantasten in de hoek gezet voelen en in de
steek gelaten. Als christenhonden en hoeren, varkens, van twee kanten
gediscrimineerd en bedreigd: een straatislam, en de eigen gedoogoverheid.

Met dagelijkse dreiging, islamo-scheldpartijen, aanraking en erger door
groepen tegen één of weinig, beroving, aanranding en mishandeling,
voortdurende terreur en dreiging tot de eigen huisomgeving, messen op de
keel omdat je geen moslim bent, of erger nog: een keppel draagt of
schijnbaar homo bent. Want dat is Amsterdam vandaag de dag voor velen, niet
eens alleen in Amsterdam West. Een stad die niet meer gelijkwaardig ook van
joden, niet-moslims, homo's en anderen is. Omdat beschermd door gedoogbeleid
en angst voor gefantaseerd fascisme en racisme sommige moslimjongeren de
straten hebben opgeeist met hun gewelddadige en discriminerende ideeën en
gedrag.

Fritz