Theo van Gogh vermoord

Wed Nov 3 12:17:41 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Jij geeft iemand die vermoord is de schuld, dat is omdraaien.
Zoals de joden niet de schuld hadden van hun vervolging.

Im Amsterdam worden vele witte vrouwen, joden, homo's dagelijks
uitgescholden, voor hoer (want geen moslim), varken (want poepstamper), maar
ook fysiek bedreigd an aangeraakt.

Omdat er mensen rondlopen die geloven dat zij meer zijn dan niet gelovigen.
Zoals wij voor en rond 1940 dachten dat wij meer waren dan joden.

Jij zegt wie wordt bedreigd en zelfs fysiek aangeraakt, soms zelfs gedood,
had dat kunnen verwachten. Hallo, hadden de joden dat kunnen verwachten, de
vrouwen in Amsterdam (niet moslim), hele gezinnen sinds kort, de joden
vandaag de dag weer in Amsterdam (daarom dragen ze meestal hun keppeltje
maar niet meer, is te gevaarlijk Ger), de homo's.

Dat noem ik omdraaien. Je moet degenen die anderen minder vinden en verbaal
en fysiek bedreigen en aanraken bestrijden, niet degenen die slachtoffer
werden en worden, aangifte doen, het probleem aan de kaak stellen. Niet de
slachtoffers zaaien haat, sommigen die denken dat ze meer zijn haten anderen
al, dat is Amsterdam vandaag, steeds een beetje erger, sinds jaren al.

Wees blij dat er nog joden en anderen zijn die hun mond ertgen open doen. En
verwijt hen niet dat ze er dan om vragen...

Fritz