Theo van Gogh vermoord: Theo was een fascist

Tue Nov 2 23:01:30 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die fascistische beweging is er al:

Onze fractievoorzitter bijvoorbeeld werd in 95 als christenhoer beroofd en op de straat geflikkerd, hoewel ze 70 was, maar toch maar een christenhond.
Dat is de praktijk. Dat is wat Pim en Theo aan de kaak stelden.

Je kent toch zelf de andere voorbeelden wel, de vrouwen en de dochters, de Nederlandse familie die door Cohen en zijn politie verraden werden door hun naam na aangoifte te geven aan de 20 terroristen in hun buurt en nu maar verhuisd zijn...

Dat is wat open gezegd zou moeten mogen worden, om er iets aan te doen, het is geen '36, Hitler was toen onze staatsvriend. Het is nu '42 ofzo. De eche joden in Amsterdam dragen al geen keppeltjes meer, dart kan niet meer in Amsterdam. Ben ik nu al Theo? Wie schept er haat?
Of is Theo Anne Frank maar publiceerde hij dagelijks voor hij vermoord werd? Je weet toch dat wie Hitler bekritiseerde opgepakt vastgezet of beboet werd in dit land?

Zullen we het na Theo over de inhoud hebben? Wat vrouwen en dochters en mensen opstraat en in de tram meemaken? Waar ze zo bang voor zijn? Kom anders weer eens kijken hier, en vraag het velen maar.

Fritz