Theo van Gogh vermoord: Theo was een fascist

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Nov 2 22:27:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz, waar ik op doel is het volgende. Als er een fascistische
massabeweging op gang komt naar aanleiding van de gebeurtenissen van
vandaag, dan zal die gekeerd zijn tegen de moslimimmigranten in
Nederland, niet tegen diegenen die 'zeggen wat ze denken'. Pim Fortuyn
en Theo Van Gogh worden juist opgehemeld na hun dood, niet zwartgemaakt.
Dus hoe kun je dan een vergelijking maken met de jodenvervolging?

Ik spreek niets goed, ik noem jou geen fascist, ik vind jouw
vergelijking en interpretatie echter absurd, vandaar dat ik het
interpreteerde als emoties.

Mark