Theo van Gogh

Tue Nov 2 21:30:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Theo vond dat niet,

De statistieken vertelden dat. En het dagelijks beleid. De subsidies. Het
niet optreden tegen terreur, het goedpraten ervan. Tot en met de overval en
het de straat opgooien van de christenhoer van 70, die toevallig onze
fractievoorzitter was. In 1995. Amsterdam.

Het is belangrijk dat de dingen bij de naam genoemd mogen worden,
want jij en ik zijn links genoeg om te weten: de baas houdt ons arm en de
pastoor hodt ons dom, die tijd is voorbij, zou voorbij moeten zijn. Openheid
en wat gebeurt benoemen, en er dan iets aan doen.

Fritz