Theo van Gogh vermoord

Tue Nov 2 16:15:54 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Er moet opgetreden worden tegen wandaden en wanpraktijken, en degenen die
aangesteld zijn om te besturen maar wandaden en wanpratkijken onvoldoende
krachtig aanpakken.
Niet tegen de klokkenluiders,ook niet tegen jou als klokkenluider.
Ook niet als je anderen aos noemt. De inhoud, Marc, de inhoud!

Fritz