Theo van Gogh vermoord

Tue Nov 2 16:06:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is,

Dat ik arabisch gezang mooi vind wil niet zeggen dat anderen dat ook moeten
vinden.

Theo stelde misstanden aan de kaak,
zoals in zijn laatste column nin Metro dat Cohen c.s. gezinnen niet wil
beschermen tegen de zoons van vele kiezers. Hoe Theo dat zegt of opschrijft
is en kwestie van smaak. De wandaden,alle,die hij aan de kaak stelde,en zop
zijn site door iedereen aan de kaak liet stellen, wiens wandaden dan ook,
alleen dat is waar het om gaat.

Iemand die geen argumenten heeft kan zich altijd beroepen op jouw kleur of
toon die hem niet aan staat. En zo het debat over de inhoud mijdend. Bliksem
afleiden heet dat.Niet Theo maar de vrouwen en dochters van sommige mannen
en zoons waren de inhoud, of de families die hun woning en straat uit
geterrorriseerd worden door zoons die bekend zijn bij de burgemeester. Dat
is de inhoud. Waarover mensen bang zijn hardop te praten. Niet om hun stem
of toon, maar om het klimaat, en de bedreigingen die ze over zich afroepen,
en verdachtmakingen, als ze uit ervaring hun mening geven.

Fritz