motie ledenpeilingen van Frank Hoekemeijer

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Tue Nov 2 11:31:50 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kees van Loon wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Alhoewel ik niet met het dictum toaal eens ben ondersteun ik
> ledenraadplegingen
>
> Groeten Kees van Loon
> lidnr 045079

<...>

Het zou me verbazen als iemand hier /tegen/ is.
In  het bijzonder om dit soort dingen te faciliteren is begin dit jaar in de
regio Gelderland de digitale ledenraadpleging mogelijk gemaakt. Volgens mij
is dat ook op landelijke schaal al mogelijk (schriftelijk in ieder geval
al!).

Mooi als je de middelen hebt, maar dan moeten ze natuurlijk ook worden
gebruikt. En dat laatste gebeurt, daar ben ik het met het Platform eens,
veel te weinig. Dat zou al kunnen beginnen met over relevante onderwerpen
eerst eens de platforms, regio's of afdelingen te benaderen. Maar over
contentieuze onderwerpen is het helemaal niet zo moeilijk om binnen een week
of drie middels een digitale redenraadpleging te zien welke kant de neuzen
op staan.

mvg

Martin Lentink