Theo van Gogh vermoord: dader is moslim

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Nov 2 10:53:10 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De dader zou een moslim zijn...
>
> Enfin, dat lag natuurlijk voor de hand.
>
> Dit levert Wilders (deze week nota bene 'uit z'n huis verdreven') weer een
> zeteltje in de peilingen op. D66 moet er dus 1 inleveren.

Dat is wel een erg kouwe reactie. De man heeft een zoontje van 13. Die
is op dit moment ervan bewust dat zijn vader nog steeds niet weggehaald
(10.52 uur) op de koude stoep ligt te verstijven.

Jezus nog aan toe, in welk KUTland zijn we terecht aan het komen.

Ik hoor allemaal sirenes om me heen, dus het is pleuris hier in het
centrum.